Technika
Škoda Octavia Cup
Tomášova závodní kariéra začala v roce 2002, kdy se představil v mistrovství ČR motokár. V této kategorii
dosáhl řadu úspěchů, které ho postupem času vynesli až na automobilové okruhy. Od sezony 2006 se společně
se svým otcem pravidelně zúčastňoval vytrvalostních závodů.
Peugeot 306 MAXI
Tomášova závodní kariéra začala v roce 2002, kdy se představil v mistrovství ČR motokár. V této kategorii
dosáhl řadu úspěchů, které ho postupem času vynesli až na automobilové okruhy. Od sezony 2006 se společně
se svým otcem pravidelně zúčastňoval vytrvalostních závodů.
Renault Clio Cup
Podvozek
-
Čtyřpístové kotoučové závodní brzdy Brembo
-
310mm kotouč vepředu / 290mm vzdadu
-
Tlumice Bilstein / H&R
-
Kola Speedline 8x17 ET 68
-
Váha 1.040kg
Motor
-
Motor Renault Clio RS F4R 832, zaplombovaný
-
2ltr.-16V - 152,3 KW / 207 koní při 7.500 otáčkách/min, 227 Nm při 5.500 otáčkách/min
-
Řídící jednotko Magneti Marelli, zaplombovaná
-
Šestistupňová sekvenční převodovka Sadev
Clio Cup Bohemia 2012
Cupové závody mají velmi přísná pravidla. Po každém tréninku a závodě se vybraná auta zváží, zdali nejsou
pod limitem minimální hmotnosti a kontrolují se různé mechanické části. Na jeden závodní víkend je možno
použít maximálně 8 pneumatik, z toho 6 nových.
Po kvalifikaci mají jezdci určenou startovní pozici do prvního závodu. Do druhého závodu se startuje podle
výsledků závodu prvního, ale 6 – 10 jezdců si své pořadí prohodí. Dramatický průběh, těsné souboje a spousta
předjíždění, to je Clio Cup Bohemia.